Obsah fóra hifi.slovanet.sk hifi.slovanet.sk

Bolo zavedene manualne potvrdzovanie registracii !!!
 
 FAQFAQ   HľadaťHľadať   Zoznam užívateľovZoznam užívateľov   Užívateľské skupinyUžívateľské skupiny   RegistráciaRegistrácia 
 NastaveniaNastavenia   Súkromné správySúkromné správy   PrihláseniePrihlásenie 
https://www.tnt-audio.com/gif/smallstereo_white.gif

Člen Maxxes
Choď na stránku Predchádzajúca  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalšia
 
Pridať novú tému   Zaslať odpoveď    Obsah fóra hifi.slovanet.sk -> Bojisko / offtopisko
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
sostakovic
Nádejný hifista


Založený: 15 apríl 2008
Príspevky: 78
Bydlisko: Plzeň

PríspevokZaslal: Ut august 11, 2009 08:49:43    Predmet: Odpovedať s citátom

Je to fakt marné.
Tento příspěvek od TomášeT dává dokonale zapravdu předchozím příspěvkům Merhauta a PMA.

Já Merhauta i PMA chápu velice dobře. Tolerance k protoprávnímu jednání mi také vadí.

Atmosféra ve společnosti ja taková. Pokud v naší zemi někdo něco očůrá, nebo například jezdí po dálnici 250 km/h, ještě se tím chlubí a sklízí od ostatních ovace a plácání po rameni.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
BV
Hifi inventar


Založený: 06 október 2006
Príspevky: 5908
Bydlisko: Trnava

PríspevokZaslal: Ut august 11, 2009 09:41:17    Predmet: Odpovedať s citátom

Tomas T
Budeš rád. ak si budeš u lekára platiť aj za "prd",ak bežná choroba bude znamenať finančnú katastrofu rodiny, ak tvoje deti budú platiť za školu, ak nebudeš mať istú penziu a spústu iných vecí? Toto súvisí s touto debatou, ak Ti to nedochádza.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
TomasT
Hifi expert


Založený: 02 február 2007
Príspevky: 1437

PríspevokZaslal: Ut august 11, 2009 10:04:25    Predmet: Odpovedať s citátom

uz jsem toho nakecal dost, to stacilo -)))
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
BV
Hifi inventar


Založený: 06 október 2006
Príspevky: 5908
Bydlisko: Trnava

PríspevokZaslal: Ut august 11, 2009 10:15:25    Predmet: Odpovedať s citátom

Ak sa to bude pokladať za normálne, obdivuhodné a morálne "dole" tak sa budú stále voliť takí, akí sú v politike teraz,a budú robiť čo robia teraz, pretože v podstate nikto iný v národe nebude...Bananistan? alebo Nigéria?
Čo to hovoril T.G.Masaryk? "Nebát se a nakrást!" (alebo to bolo nekrást?)
Asi som staromódny, ale môžem kľudne spať. Howgh....
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
TomasT
Hifi expert


Založený: 02 február 2007
Príspevky: 1437

PríspevokZaslal: Ut august 11, 2009 10:38:08    Predmet: Odpovedať s citátom

neda mi to. Nemyslim si ze by ten kluk nekoho okradal a neprijde mi ani nemoralni pokud to obchodnici u sousedu prodaji levneji to tam nakoupit. Ale opravdu velmi, ale velmi silne mi nemoralni pripadaji kartelove dohody, kdy si vsichni v klidu sednem a reknem budem drzet cenu takovou a makovou. Nemoralni mi pripadaji treba zisky cezu. Nemoralni mi pripada krast v obchodech a pritom to je narodni sport nekterych obyvatel kteri u nas zijou. Nemoralni mi pripada radar tesne za znackou obec a merit padesatku.

nemoralni mi ale take pripada nerespektovat smlouvy ktere jsem se zavazal garantovat, treba neco jako servisovani znacky HK, pritom servisujeme jenom z naseho kartelu, ackoliv nas nadrizeny garantuje ze budeme servisovat vsechno. Nemoralni mi prislo pouzivat nazev sound refiner, pro jistotu ve statech.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
BV
Hifi inventar


Založený: 06 október 2006
Príspevky: 5908
Bydlisko: Trnava

PríspevokZaslal: Ut august 11, 2009 10:49:50    Predmet: Odpovedať s citátom

citácia:
Nemoralni mi prislo pouzivat nazev sound refiner

Plačeš pekne, ale na špatnom hrobe. Confused Už dávno som písal( Lopuch), že odišlo to ako blackbox bez názvu a protestoval som proti použitiu toho názvu (nalepeniu takej samolepky). Mal som ísť do USA a zatrhnúť predaj? Navyše to plní rovnakú funkciu, ale iným zapojením. Je zakázaný aj názov Power amplifier? Určite to už niekto použil...Alebo nakoniec, čo takto DAC? Twisted Evil


Naposledy upravil BV dňa Ut august 11, 2009 11:00:34, celkom upravené 1 krát.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
sostakovic
Nádejný hifista


Založený: 15 apríl 2008
Príspevky: 78
Bydlisko: Plzeň

PríspevokZaslal: Ut august 11, 2009 10:54:20    Predmet: Odpovedať s citátom

TomasT napísal:
neda mi to. Nemyslim si ze by ten kluk nekoho okradal


No, dle všeho jeho jednání naplňuje všechny znaky podnikání. (soustavně vyvíjí činnost za účelem zisku) Měl by tedy platit daně a pochopitelně vlastnit živnostenský list. Což zřejmě nedělá.

TomasT napísal:
Ale opravdu velmi, ale velmi silne mi nemoralni pripadaji kartelove dohody, kdy si vsichni v klidu sednem a reknem budem drzet cenu takovou a makovou.


To pramení z neznalosti věci. Pokud by výrobci/dovozci nechali cenu plně volnou, co by se stalo? Všichni by běželi poslechnout vybraný přístroj do poslechového studia a objednali na internetu. Tam by byl samozřejmě levnější, protože Franta v garáži neplatí nájem, topení, nemá skladové zásoby, otevírací dobu.........
V konečném důsledku by poslechová studia zanikla a nebylo by kde zboží vidět a slyšet, a to výrobci nechtí....
Zákazníci možná ano, nevím...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
PMA
Pavel Macura


Založený: 18 január 2007
Príspevky: 20444

PríspevokZaslal: Ut august 11, 2009 10:54:51    Predmet: Odpovedať s citátom

Hoši (TT a BV), zašlo to zbytečně daleko a do absurdna, v osobní komunikaci by k tomu nedošlo.
_________________
mám rád hifi, ale víte, jak je to dál .....
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorové WWW stránky
BV
Hifi inventar


Založený: 06 október 2006
Príspevky: 5908
Bydlisko: Trnava

PríspevokZaslal: Ut august 11, 2009 11:03:51    Predmet: Odpovedať s citátom

citácia:
Měl by tedy platit daně a pochopitelně vlastnit živnostenský list. Což zřejmě nedělá.

Nedá mi to , citát textu z Radošinského naivného divadla
" A pritem výdatne prikladá hubu k společnému dílu" Smile
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
TomasT
Hifi expert


Založený: 02 február 2007
Príspevky: 1437

PríspevokZaslal: Ut august 11, 2009 11:26:28    Predmet: Odpovedať s citátom

BV - verte mi, ze jsem to pouzil velmi nerad a je mi jedno jak k tomu doslo, neni to muj problem. A PMA ma naprostou pravdu a mrzi mne ze jsem se nechal zlakat a placnul to sem, protoze to uz asi fakt zasahuje tam kam nema. Myslim ze tim bavime cely slovanet. A pamatuju i na to, ze jste mi nekolikrat pomohl kdyz jsem to potreboval. Nicmene nazory nemuzou mit vsichni stejne.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
vivi
Hifi expert


Založený: 30 október 2006
Príspevky: 1054

PríspevokZaslal: Ut august 11, 2009 11:41:58    Predmet: Odpovedať s citátom

Skusim malu otazku k povodu debaty:

Ma autorizovany dovozca/importer a teda v tomto pripade aj servis nejake dalsie velke naklady so servisom, ktore by hradil cisto len zo svojho zisku?

Predpokladam, ze ak sa pokazi nejaky cd player a je nutna vymena kus za kus, tak sa to posle vyrobcovi a on vymeni kus za kus (= naklady plati vyrobca a nie importer/servis). Predpokladam, ze aj pri vymene napr. mechaniky (zrejme ju menila vacsina z majitelov HD970) nejdu taktiez naklady na vymenu len z vrecka servisu. Ako sa vyplaca ludska praca v takomto pripade ...atd.

Vie to niekto upresnit - aby sme boli na cistom?
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu MSN Messenger
BV
Hifi inventar


Založený: 06 október 2006
Príspevky: 5908
Bydlisko: Trnava

PríspevokZaslal: Ut august 11, 2009 14:04:18    Predmet: Odpovedať s citátom

Logická odpoveď:
Ak by nemal, a prinášalo by mu to(záručné opravy. ktoré neplatí zákazník) profit, prečo by sa tomu bránil, navyše ak to má byť pritom (údajne) v súlade s prísľubom výrobcu? Bol by sám proti sebe.
Z mojej praxe-reproduktory
Mám určité percento zľavy na záručné závady (štatisticky určené z poruchovosti).. Ak dostanem napr. 3%, a začnú mi to sem znášať z celej EU , pritom to musím pokryť z 3% objemu, ktorý som predal, a ostatní si tie 3% nechajú ako zisk.. Je to v poriadku?
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
JC
Hifi expert


Založený: 02 február 2007
Príspevky: 1174
Bydlisko: Úpätie Malých Karpát

PríspevokZaslal: Ut august 11, 2009 14:15:43    Predmet: Odpovedať s citátom

[quote="BV"]
citácia:

citát textu z Radošinského naivného divadla
" A pritem výdatne prikladá hubu k společnému dílu" Smile

Radošincov, tých ja rád... Laughing
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
vivi
Hifi expert


Založený: 30 október 2006
Príspevky: 1054

PríspevokZaslal: Ut august 11, 2009 14:59:26    Predmet: Odpovedať s citátom

BV napísal:
... a začnú mi to sem znášať z celej EU , pritom to musím pokryť z 3% objemu, ktorý som predal, ....


A v pripade, ze by sa tak stalo a dobehne 1000 ludi s pokazenymi menicmi,
tak, tie menice posielate naspat vyrobcovi, ktory vam za ne nasledne posle nove. Alebo sa mylim?

Naklady na opravu su v tomto fiktivnom pripade len naklady na postovne + balne (co nemusi byt malo) + cas ktory to trva zabalit/poslat/vybavit (teda nejake tie clovekohodiny). Tieto naklady predpokladam znasa kazdy servis sam.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu MSN Messenger
boxer
Hifi expert


Založený: 15 apríl 2008
Príspevky: 1167

PríspevokZaslal: Ut august 11, 2009 15:14:55    Predmet: Odpovedať s citátom

Z přítomných příspěvků je docela jasně vidět,kdo zná problematiku obchodu jako takového,co to vše obnáší pokud to má být košer,zná souvislosti a kdo vidí jen cenu a ví o tom úplný ..nebojím se napsat ...hovno.

Především mě docela nadzvedla myšlenka...

...co vlastně má být na tom,že se TO (jedno co) v kamenném obchodě vyzkouší,prozkoumá,ochutná a pak se to koupí přes net.
Ještě by bylo dobré vynadat v kamenném obchodě prodávajícímu,že má TOHO málo typů na vyzkoušení.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
vivi
Hifi expert


Založený: 30 október 2006
Príspevky: 1054

PríspevokZaslal: Ut august 11, 2009 15:37:53    Predmet: Odpovedať s citátom

boxer> Dnes vela veci kupim aj bez toho aby som ich nutne potreboval vidiet, "ochytat" a odskusat. Bol by som ale v tomto pripade hlupak, pokial by som ich nekupil vyhodnejsie pokial by nebola ta moznost (bavme sa o velkych polozkach, kde je rozdiel niekolko tisic). Ved napriklad pri takej chladnicke alebo pracke konci zaplatenim faktury tvoj "kontakt s obchodom", kedze servisak v tychto pripadoch chodi vzdy k tebe domov a riesi sa to zasadne cez autorizovane servisy (nie cez predajcov).
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu MSN Messenger
Frantrax
Tetřev hlušec


Založený: 28 január 2007
Príspevky: 3010

PríspevokZaslal: Ut august 11, 2009 15:52:32    Predmet: Odpovedať s citátom

Tak si to zkuste v kameňáku "prodávat" způsobem že tam přijde nějakej vychcánek vošahávat, pak vám poděkuje a jde to koupit levnějc z netu od někoho uplně jinýho. Kdyby ale měl ten netovej obchod možnost osahávání, tak si ty ceny taky neudrží tak nízko.
_________________
Omluvte mé hloupé otázky, jsem jen zvídavý tetřev hlušec.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
boxer
Hifi expert


Založený: 15 apríl 2008
Príspevky: 1167

PríspevokZaslal: Ut august 11, 2009 15:58:29    Predmet: Odpovedať s citátom

Doprdele nemluvím o ledničce.

To nečtete (i ostatní) od začátku vo co go?


Pokud si vybereš dle svého přesvědčení jakýkoliv výrobek a rovnou si ho objednáš na webu,do toho mi nic není a dělám to tak taky.

Ale přijde mi zcela zhovadilé,jezdit po hifistudiích,otravovat prodejce,zkoušet horedole co bude sedět a na závěr si to objednat na webu. S tímto přístupem nebude mít NIKDO brzy možnost posoudit a porovna nic,krom obrázků a dat na letáku.

A už mě to nebaví,to je jak u blbejch dokola. Jdu raději poslouchat svou mírumilovnou kapelu WAR.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
vivi
Hifi expert


Založený: 30 október 2006
Príspevky: 1054

PríspevokZaslal: Ut august 11, 2009 16:02:30    Predmet: Odpovedať s citátom

Frantrax> To je jasna vec.
Prave preto uz mnohe z nich maju webshopy a umoznuju to predavat za lepsie ceny odtial (napr. Datart ma 2 ceny jednu internetovu, druhu pre kamenne shopy).

Ja som len narazal na to, ze mnoho veci nepotrebujem ist osahat do kamennneho shopu a preto nevidim dovod ich tam aj kupovat.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu MSN Messenger
Donuts
Hifista


Založený: 21 december 2006
Príspevky: 228

PríspevokZaslal: Ut august 11, 2009 16:14:05    Predmet: Odpovedať s citátom

Boxer: vetsina tu diskutuje o mezinarodni zaruce na zbozi poskytovanou nekterymi vyrobci, co tu resis s merhautem opravdu netusim.
_________________
Můžu z toho udělat článeček na titulku?
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
boxer
Hifi expert


Založený: 15 apríl 2008
Príspevky: 1167

PríspevokZaslal: Ut august 11, 2009 16:31:36    Predmet: Odpovedať s citátom

Ty opravdu netušíš.
Hlavně souvislosti.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
BV
Hifi inventar


Založený: 06 október 2006
Príspevky: 5908
Bydlisko: Trnava

PríspevokZaslal: Ut august 11, 2009 16:42:19    Predmet: Odpovedať s citátom

Donuts
Kto netuší o čom je reč..
http://www.harmanaudio.com/warranties/HK1021%20LR.pdf
"Your Harman Kardon warranty protects the original owner of a Harman Kardon product,provided that the product was purchased within the continental United States, Alaska or Hawaii from an authorized dealer who was authorized by Harman Kardon to sell such products at the time of the original purchase, or was purchased by military personnel from an authorized military outlet. Warranty service is available only in the country of original purchase. For warranty information outside the continental United States, Alaska or Hawaii, lease contact your local dealer or distributor."
http://www.harmanaudio.com/warranties/HKP1015%20LR.pdf
"For warranty information outside the U.S., please contact your local distributor.
Warranty service is only available in the country of original purchase!!!!!!!!".
"As long as you have the original-purchase receipt from an authorized dealer, you are the original owner, and you are in the country where your product was purchased, your warranty will be honored."
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Donuts
Hifista


Založený: 21 december 2006
Príspevky: 228

PríspevokZaslal: Ut august 11, 2009 17:00:03    Predmet: Odpovedať s citátom

BV napísal:
Donuts
Kto netuší o čom je reč..
http://www.harmanaudio.com/warranties/HK1021%20LR.pdf
"Your Harman Kardon warranty protects the original owner of a Harman Kardon product,provided that the product was purchased within the continental United States, Alaska or Hawaii from an authorized dealer who was authorized by Harman Kardon to sell such products at the time of the original purchase, or was purchased by military personnel from an authorized military outlet. Warranty service is available only in the country of original purchase. For warranty information outside the continental United States, Alaska or Hawaii, lease contact your local dealer or distributor."
http://www.harmanaudio.com/warranties/HKP1015%20LR.pdf
"For warranty information outside the U.S., please contact your local distributor.
Warranty service is only available in the country of original purchase!!!!!!!!".
"As long as you have the original-purchase receipt from an authorized dealer, you are the original owner, and you are in the country where your product was purchased, your warranty will be honored."


Ano, to je uz delsi dobu zrejme. Americky web hovori pouze o US zaruce, s tim, ze o podminkach zaruky v dalsich zemich je nutne kontaktovat AD.

_________________
Můžu z toho udělat článeček na titulku?
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Donuts
Hifista


Založený: 21 december 2006
Príspevky: 228

PríspevokZaslal: Ut august 11, 2009 17:02:28    Predmet: Odpovedať s citátom

boxer napísal:
Ty opravdu netušíš.
Hlavně souvislosti.


Proc taky resit nejake souvislosti. Koho to zajima? Padl tu konkretni dotaz na zkusenost s tim prekupnikem, evidentne nikdo zadnou zkusenost s nim nema tak se zacalo diskutovat o tom jestli ma takove zbozi zaruku.

_________________
Můžu z toho udělat článeček na titulku?
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
merhaut
Hifi expert


Založený: 12 október 2006
Príspevky: 2646

PríspevokZaslal: Ut august 11, 2009 17:28:12    Predmet: Odpovedať s citátom

"Proc taky resit nejake souvislosti. Koho to zajima?" - kouzelné přiznání se.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Donuts
Hifista


Založený: 21 december 2006
Príspevky: 228

PríspevokZaslal: Ut august 11, 2009 17:36:42    Predmet: Odpovedať s citátom

merhaut napísal:
"Proc taky resit nejake souvislosti. Koho to zajima?" - kouzelné přiznání se.


Ano, ja nechci resit zadne souvislosti, zvlast ty ktere se resi v jinych vlaknech (klipschfreak, placeni za poslech ve studiu). Chtel jsem diskutovat o mezinarodni zaruce.

_________________
Můžu z toho udělat článeček na titulku?
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
danek15
Hifista - pokročilec


Založený: 27 január 2007
Príspevky: 341
Bydlisko: Okolí OV

PríspevokZaslal: Ut august 11, 2009 17:44:36    Predmet: Odpovedať s citátom

Boxer píše:..
.co vlastně má být na tom,že se TO (jedno co) v kamenném obchodě vyzkouší,prozkoumá,ochutná a pak se to koupí přes net.
Ještě by bylo dobré vynadat v kamenném obchodě prodávajícímu,že má TOHO málo typů na vyzkoušení.

Boxere toto není myšlenka ale toto je krutá realita pro mnohé prodejce. (nemám na mysli HiFi tam nevím).

Osobně jsem se ve svém životě setkal U třech různých výrobku od různých výrobců na třech různých řešeních nákladů záručních oprav.

1.Smluvní strany se domluvili …….. na tom že na každý rok bude poskytnuta paušální částka zástupci která bude hradit veškeré výdaje jenž má zástupce pro daný region na řešení reklamací. V dalších letech navýšena o inflaci a další ble ble ble. Výrobce nepožadoval žádné podklady vlastně daroval paušální částku.
2.Smluvní strany se domluvili …….že každá jednotlivá reklamace konkrétního výrobku bude důkladně sepsaná včetně výrobního čísla, serie atd. bude podrobně uveden seznám součástek a příslušné práce která byla na výrobku provedené dle ceníku (který byl nižší než nezáruční) a toto bude do xx dnu servisu proplaceno (vyměněné součástky byli zaslány výrobci) a další ble ble ble. Přísná evidence .
3.Smluvní strany se domluvili ……….. že veškeré reklamované zboží bude co nejdříve odesláno výrobci a tento
Uhradí nezbytně nutné náklady s tímto spojené (poštovné, balné registrace atd) a další ble ble ble.
Výrobce vše řešil sám .
A určitě jsou i jiné možnosti

Osobně si myslím že je ale spotřebiteli u zadnice jak je řešena záruční oprava . (její náklady)
Spotřebitele zajímá jen CENA eventuelně přidaná hodnota.

_________________
Dýchám tedy jsem.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
sostakovic
Nádejný hifista


Založený: 15 apríl 2008
Príspevky: 78
Bydlisko: Plzeň

PríspevokZaslal: Ut august 11, 2009 18:21:46    Predmet: Odpovedať s citátom

dovolil jsem si příspěvek pro přehlednost zkrátit:

danek15 napísal:
Boxer píše:..
.co vlastně má být na tom,že se TO (jedno co) v kamenném obchodě vyzkouší,prozkoumá,ochutná a pak se to koupí přes net.
Ještě by bylo dobré vynadat v kamenném obchodě prodávajícímu,že má TOHO málo typů na vyzkoušení.

Boxere toto není myšlenka ale toto je krutá realita pro mnohé prodejce. (nemám na mysli HiFi tam nevím).


Spotřebitele zajímá jen CENA eventuelně přidaná hodnota.


Ano, máte pravdu
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Zapa
Hifista - pokročilec


Založený: 13 február 2007
Príspevky: 344
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Ut august 11, 2009 18:35:35    Predmet: Odpovedať s citátom

Trochu sa pripojím aj ja. V Bratislave je niekoľko veľkoobchodov s výpočtovou technikou, kde sa dajú nakúpiť tlačiarne od canonu, epsonu, hp,..., ale ani jeden nerobí záručné opravy, aj keď máte doklad o zakúpení v ich firme, vždy treba riešiť opravu v autorizovanom servise uvedenom v zozname, ktorý nájde kupujúci v krabici s tlačiarňou. Keď som vo veľkoobchede kúpil dvd prehrávač panasonic dvd-p75 a mal som problém s prehrávaním, tiež som šlapal do autorizovaného servisu a nie k predajcovi kde som to kúpil. Tak si myslím, že ak dodá niekto zariadenie s potvrdeným záručným listom v nejakej rakúskej predajni, tak je servis povinný to opraviť, ak je autorizovaný, myslím, že to bola podstata problému a predajcovia zastrašujú zákazníkov vymyslenými argumentami, ale najlepšie je, že ak nemusia tak opravy neprevedú a snažia sa presvedčiť zákazníka, že je všetko v poriadku. Konkrétna skúsenosť s tým dvd-s75 a hk hd750, obe zariadenia zakúpené na Slovensku a servis ma presviedčal, že zariadenia sú v norme a chybné sú disky, ktoré na tom prehrávam, pri argumente, že starý technics to prehrá bez problémov a skákania mi odporučili aby som sa súdil. Tak som si nepredstavoval autorizovaný servis, ale na Slovensku je to tak. Ja by som už veľmi rozmýšľal, ktorý výrobok tu na Slovensku zahraničnej výroby kúpim.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
BV
Hifi inventar


Založený: 06 október 2006
Príspevky: 5908
Bydlisko: Trnava

PríspevokZaslal: Ut august 11, 2009 19:01:11    Predmet: Odpovedať s citátom

Donuts
Tvrdenie "dovozcu":
citácia:
K vyrobkom dodavam fakturu, ktora sluzi v celej EU zaroven ako zarucny list, platny 2 roky (pri repro JBL dokonca 5 rokov).

Tvrdenie výrobcu( pre predaj mimo USA, stačí si ten odkaz prečítať):
citácia:
For warranty information outside the U.S., please contact your local distributor. Warranty service is only available in the country of original purchase!!!!!!!!".
"As long as you have the original-purchase receipt from an authorized dealer, you are the original owner, and you are in the country where your product was purchased, your warranty will be honored."

Je to čínsky? Dve (edit-dokonca tri, aj neprenosnosť záruky, len pre pôvodného majiteľa!)nutné podmienky. Jednoducho s tovarom od takéhoto predajcu autorizovaný servis na Slovensku, v Rakúsku, Nemecku,. pošle každého oprávnene niekam.
Zapa
citácia:
tak je servis povinný to opraviť

Ano, ale autorizovaný servis v krajine , kde to bolo kúpené od autorizovaného predajcu, tam sa treba eventuálne aj súdiť a všetko platiť .Toto je celý spor. Takže pri nákupe priekupníkom od AD napr. v Portugalsku a predaji zákazníkovi na Slovensku, pekne šup s tým do Portugalska. A doprava bude drahšia ako "úspora" alebo celý výrobok..


Naposledy upravil BV dňa Ut august 11, 2009 19:16:13, celkom upravené 1 krát.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Pridať novú tému   Zaslať odpoveď    Obsah fóra hifi.slovanet.sk -> Bojisko / offtopisko Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Choď na stránku Predchádzajúca  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalšia
Strana 4 z 6

 
Prejdi na:  
Nemôžete pridávať nové témy do tohto fóra.
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre.
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre.
Nemôžete hlasovať v tomto fóre.
Môžete pripojiť súbory do tohto fóra.
Môžete sťahovať súbory z tohto fóra.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Slovenský preklad phpBB Slovak - www.pcforum.sk
TOPlist