Obsah fóra hifi.slovanet.sk hifi.slovanet.sk

Bolo zavedene manualne potvrdzovanie registracii !!!
 
 FAQFAQ   HľadaťHľadať   Zoznam užívateľovZoznam užívateľov   Užívateľské skupinyUžívateľské skupiny   RegistráciaRegistrácia 
 NastaveniaNastavenia   Súkromné správySúkromné správy   PrihláseniePrihlásenie 
https://www.tnt-audio.com/gif/smallstereo_white.gif

Možnosť prepojenie zosilnovaca a gramofónu-6,3mm jack výstup

 
Pridať novú tému   Zaslať odpoveď    Obsah fóra hifi.slovanet.sk -> Mýty a povery
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
beejay
Hifi obsluha


Založený: 09 január 2012
Príspevky: 7

PríspevokZaslal: Po január 09, 2012 08:45:28    Predmet: Možnosť prepojenie zosilnovaca a gramofónu-6,3mm jack výstup Odpovedať s citátom

Caute vsetci...
Mozno ma hned zmetiete pod ciernu zem, ale som len uplny amatér. Zaujíma ma jedna banálna vec, preto sem pisem. Skusal som samozrejme co to vygoogliť, ale márne...

Chcem sa spýtať odborne znalých, či je možné prepojiť gramofón so zosilňovačom-receivrom cez 6,3mm JACk výstup na sluchátka. Kúpil som totiž manželke retro gramofón, ktorý má slúžiť ako doplnok obývačky. Samozrejme ten typ, ktorý sa jej páčil práve nemá štandardný audio výstup, iba výstup na sluchátka. Mám doma starší Technics receiver, ktorý by som chcel nejak prepojiť s týmto gramofónom, aby sme ho v prípade potreby mohli počúvať aj cez normálne repráky. Receiver má 4 ohmy, repráky 8 ohmov. Je mi jasné, že kvalita zvuku v tomto prípade nebude zďaleka taká, ako pri normálnom prepojení, ale ide mi hlavne o to, či týmto spôsobom nemôžem odpáliť zosilňovač alebo samotný gramofón.

Díky za všetky rady a sorry za túto amatérsku otázku...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
opamp
Hifista


Založený: 12 február 2010
Príspevky: 204
Bydlisko: Černé /rudé Kladno

PríspevokZaslal: Po január 09, 2012 10:51:12    Predmet: Odpovedať s citátom