Obsah fóra hifi.slovanet.sk hifi.slovanet.sk

Bolo zavedene manualne potvrdzovanie registracii !!!
 
 FAQFAQ   HľadaťHľadať   Zoznam užívateľovZoznam užívateľov   Užívateľské skupinyUžívateľské skupiny   RegistráciaRegistrácia 
 NastaveniaNastavenia   Súkromné správySúkromné správy   PrihláseniePrihlásenie 
https://www.tnt-audio.com/gif/smallstereo_white.gif

Aký AVR/Zosilňovač vybrať

 
Pridať novú tému   Zaslať odpoveď    Obsah fóra hifi.slovanet.sk -> Multikanál
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
robo77
Hifi obsluha


Založený: 18 február 2012
Príspevky: 9

PríspevokZaslal: So február 18, 2012 14:57:18    Predmet: Aký AVR/Zosilňovač vybrať Odpovedať s citátom

Ahojte,
predom čo sa týka hifi techniky som absolútny začiatočník tak poprosím o zhovievavosť keby som náhodou trepol nejakú somarinu Smile.

Potrebujem poradiť z výberom dobrého AVR cenou tak okolo 200€.
AVR bude slúžiť na ozvučenie PC (zvukovka SB X-Fi Xtreme Music, repro KEF KHT2005.3), počúvanie hudby, sledovanie Filmov/TV, občasné hranie hier.

Pár údajov ktoré by mal AVR spĺňať:
- nízka spotreba hlavne v idle režimu t.j. zapnuté AVR bez prehrávania (tento údaj neuvádza skoro žiadny výrobca čo som pozeral, pričom bude AVR s PC v tomto režime najviac používaný)
- čo najlepší zvuk (mojím favoritom sú zatiaľ Denon AVR-1311/1312)
- rozmer AVR hlavne hĺbka prístroja (mám málo miesta okolo PC tak som chcel AVR umiestniť na poličku ktorá má žiaľ len 25cm), Denon-1312 má 38,2cm čo môže byť problém ho tam umiestniť (plánujem ju mierne zväčšiť)

Ako som už písal zatiaľ my najviac vyhovuje jeden z týchto Denon AVR-1311/1312 (vie niekto povedať aký je medzi nimi rozdiel), pozeral som aj pár Onkyo modelov majú tiež dobrý zvuk len sa dosť zahrievajú (predpokladám vyššiu spotrebu v idle režimu).

Za každý námet, prípadne skúsenosti s konkrétnym modelom budem nesmierne vďačný.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
robo77
Hifi obsluha