Obsah fóra hifi.slovanet.sk hifi.slovanet.sk

Bolo zavedene manualne potvrdzovanie registracii !!!
 
 FAQFAQ   HľadaťHľadať   Zoznam užívateľovZoznam užívateľov   Užívateľské skupinyUžívateľské skupiny   RegistráciaRegistrácia 
 NastaveniaNastavenia   Súkromné správySúkromné správy   PrihláseniePrihlásenie 
https://www.tnt-audio.com/gif/smallstereo_white.gif

filuS

 
Pridať novú tému   Zaslať odpoveď    Obsah fóra hifi.slovanet.sk -> Členovia
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
filuS
Hifista


Založený: 25 november 2011
Príspevky: 119

PríspevokZaslal: Pi september 13, 2013 22:30:37    Predmet: filuS Odpovedať s citátom

Sice tu nie som plne novy, no aj tak nezaskodi trochu sa predstavit.
Byvam na "dalekom vychode" (Presov), pracujem ako freelance programator a ako (byvaly?) muzikant si rad uzivam posluch dobrej hudby. Vzhladom na to, ze pracujem z domu, tak mam kopec casu na pocuvanie. Ak to vsetko skombinujem, tak v podstate investicia do audio zostavy bola nevyhnutna Smile

Co sa tyka toho, co pocuvam, tak nie som zanrovo obmedzeny, no som zatazeny na klasiku - klasika ako taka (Mozart, Beethoven, Haydn, koncerty pre klavir, trubku a slacikove kvarteta a mnoho dalsich), klasicky jazz (Louis Armstrong) a klasicky rock/metal (Queen a Iron Maiden + gothicky Nightwish). Okrem toho si sem-tam rad popocuvam nejake to instrumentalne techno (Vanessa Mae, Escala), soundtracky a nejake dalsie veci (Michael Jackson, Igorrr).

A na com to vlastne pocuvam? Som sluchadlovy posluchac a takto je ladena aj moja zostava:

Sluchadla: Audio-Technica ATH-W3000ANV
Zosilovac: ADL Svetlana 2
DAC: Matrix X-Sabre
Signalove kable: Verastarr Silver Signature (RCA->RCA), Forza AudioWorks Copper Series Twin USB
Sietove kable: Siltech SPX-300, Atlas Cables EOS MKII, Vincent Premium, Van den Hull Mainserver
Sietova ochrana a filter: IsoTek GII Orion (6 zasuviek)
Stojany: Empire EC-04 dark cherry (rack), Zoppapro Acrylic (stojan na sluchadla)