Obsah fóra hifi.slovanet.sk hifi.slovanet.sk


 
 FAQFAQ   HľadaťHľadať   Zoznam užívateľovZoznam užívateľov   Užívateľské skupinyUžívateľské skupiny   RegistráciaRegistrácia 
 NastaveniaNastavenia   Súkromné správySúkromné správy   PrihláseniePrihlásenie 
http://www.tnt-audio.com/gif/smallstereo_white.gif

Onkyo TX-NR5008 - problémy/reklamácie
Choď na stránku 1, 2  Ďalšia
 
Pridať novú tému   Zaslať odpoveď    Obsah fóra hifi.slovanet.sk -> Multikanál
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
dbmax
Hifista


Založený: 15 február 2009
Príspevky: 218

PríspevokZaslal: St november 19, 2014 15:59:44    Predmet: Onkyo TX-NR5008 - problémy/reklamácie Odpovedať s citátom

---

Naposledy upravil dbmax dňa Ut november 29, 2016 22:01:16, celkom upravené 1 krát.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Kuba4
Hifi inventar


Založený: 08 október 2006
Príspevky: 3913

PríspevokZaslal: St november 19, 2014 18:48:31    Predmet: Odpovedať s citátom

Zkoušel si nahrát nejnovější firmware? Nemáš výraznější rušení v el. síti?
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
dbmax
Hifista


Založený: 15 február 2009
Príspevky: 218

PríspevokZaslal: Št november 20, 2014 16:56:42    Predmet: Odpovedať s citátom

---

Naposledy upravil dbmax dňa Ut november 29, 2016 22:01:28, celkom upravené 1 krát.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
dbmax
Hifista


Založený: 15 február 2009
Príspevky: 218

PríspevokZaslal: Št december 04, 2014 17:13:29    Predmet: Odpovedať s citátom

---

Naposledy upravil dbmax dňa Ut november 29, 2016 22:01:42, celkom upravené 1 krát.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
vivi
Hifi expert


Založený: 30 október 2006
Príspevky: 1050

PríspevokZaslal: Št december 04, 2014 23:09:34    Predmet: Odpovedať s citátom

Kde mas doma Onkyo umiestnene? Mas ho dostatocne odvetravane? Tieto starsie kusky dost kuria, tak mi napadlo, ci to s tymto nemoze suvisiet, ak sa problem nevyskytuje pri testovani v servise.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu MSN Messenger
dustin
Hifi inventar


Založený: 06 október 2006
Príspevky: 4217
Bydlisko: Plzeň

PríspevokZaslal: Št december 04, 2014 23:40:54    Predmet: Odpovedať s citátom

Servisní manuál http://elektrotanya.com/onkyo_tx-nr5008-b-s_rev-1_sm.pdf/download.html (dole je funkční link) , ale to asi moc nepomůže.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
dbmax
Hifista


Založený: 15 február 2009
Príspevky: 218

PríspevokZaslal: Pi december 05, 2014 15:45:16    Predmet: Odpovedať s citátom

---

Naposledy upravil dbmax dňa Ut november 29, 2016 22:01:57, celkom upravené 1 krát.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
dbmax
Hifista


Založený: 15 február 2009
Príspevky: 218

PríspevokZaslal: So december 13, 2014 17:35:18    Predmet: Odpovedať s citátom

---

Naposledy upravil dbmax dňa Ut november 29, 2016 22:02:14, celkom upravené 1 krát.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
miroslav.valasek
Hifi obsluha


Založený: 02 december 2013
Príspevky: 28

PríspevokZaslal: Pi január 02, 2015 19:20:22    Predmet: Odpovedať s citátom

Pozicaj ho nejakemu znamemu ci sa to aj u neho prejavi alebo sa to prejavuje iba u teba doma.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
vivi
Hifi expert


Založený: 30 október 2006
Príspevky: 1050

PríspevokZaslal: Pi január 02, 2015 20:49:04    Predmet: Odpovedať s citátom

Pokial AVR vytiahnes z povodneho umiestnenia, premiestnis do inej lokality (povedzme do dalsej izby), vyresetujes (factory default), zapnes a nepripojis ziadne repro a ani ziadny iny vstup, rovnako ti tam na tom vstupe skace CBL/SAT?

Ak ano, je to jasne reprodukovatelna chyba - zasli im to naspat spolu s videom, kde je problem jasne zreprodukovany.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu MSN Messenger
gsmservice3
Hifista - zaslúžilec


Založený: 17 október 2010
Príspevky: 501
Bydlisko: šaĺa

PríspevokZaslal: So január 03, 2015 08:28:36    Predmet: Odpovedať s citátom

Aspon dobrá reklama pre Play.sk !!! Slovenská politika len predávat a predávat ,ked už je reklamácia ,tak sa vyhovárat na všetko možné,už také asi nefunguje ,že výmena tovaru alebo vrátenie penazí!
_________________
www.mobilshopsala.sk
https://www.facebook.com/mobilshopsala.sk
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
dustin
Hifi inventar


Založený: 06 október 2006
Príspevky: 4217
Bydlisko: Plzeň

PríspevokZaslal: So január 03, 2015 09:28:57    Predmet: Odpovedať s citátom

To je přesně cesta, jak lokální prodejci přesvědčí potenciální klienty, aby je obešli a kupovali rovnou z Číny. Pokud místní dodavatel peče na záruku, "značkový výrobce" na kvalitu, pak je jedinou známou proměnnou v rovnici nákupu cena. A ta je tam vedle šíře sortimentu zpravidla nejnižší.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
dbmax
Hifista


Založený: 15 február 2009
Príspevky: 218

PríspevokZaslal: So január 03, 2015 11:14:45    Predmet: Odpovedať s citátom

---

Naposledy upravil dbmax dňa Ut november 29, 2016 22:02:33, celkom upravené 2 krát.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
dustin
Hifi inventar


Založený: 06 október 2006
Príspevky: 4217
Bydlisko: Plzeň

PríspevokZaslal: So január 03, 2015 13:12:34    Predmet: Odpovedať s citátom

V alze jsem reklamoval mobil Prestigio, že GPS nenajde žádné satelity, tedy nepoužitelná. Vím, že je problém v driverech na ten mediatek, vyžaduje to speciální softy, ale proč se s tím párat, když jsem koupil v Čechách za český příplatek. Předpokládal jsem, že tohle má místní prodejce pořešené. Reklamaci zamítli, že se GPS hlásí, tedy funguje. Příští mobil už určitě nebude od českého obchodníka.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
vivi
Hifi expert


Založený: 30 október 2006
Príspevky: 1050

PríspevokZaslal: So január 03, 2015 15:42:39    Predmet: Odpovedať s citátom

dustin napísal:
Reklamaci zamítli, že se GPS hlásí, tedy funguje.


Co znamena, že se GPS hlásí ?
Ak nastartujes GPS Test, vyjdes do exterieru, vidis samotne satelity? Ak sa to nedeje ani do niekolkych minut - nafotit/natocit a skus opat reklamovat.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu MSN Messenger
dustin
Hifi inventar


Založený: 06 október 2006
Príspevky: 4217
Bydlisko: Plzeň

PríspevokZaslal: So január 03, 2015 20:03:51    Predmet: Odpovedať s citátom

GPS se hlásí znamená, že tam ten modul je a hlásí se.

Díky za ten gpstest, vyzkouším.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
dbmax
Hifista


Založený: 15 február 2009
Príspevky: 218

PríspevokZaslal: Po február 02, 2015 16:58:25    Predmet: Odpovedať s citátom

---

Naposledy upravil dbmax dňa Ut november 29, 2016 22:02:47, celkom upravené 1 krát.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
MaG
Hifista - zaslúžilec


Založený: 11 január 2014
Príspevky: 920

PríspevokZaslal: Po február 02, 2015 18:01:02    Predmet: Odpovedať s citátom

Nechcem sa Play zastávať, ale treba si uvedomiť, že oni s v tomto smere sú skutočne len sprostredkovateľom.
Predajca výrobok sám kúpi a predá ho zákazníkovi s obchodnou maržou, ktorá je jeho odmenou za prácu (výplata). Ak by Ti peniaze za tovar svojvoľne vrátil, kto vráti peniaze jemu? Je to skutočne na distribútorovi a jeho zmluvnom servise, ako pristupuje k reklamácii. Predajca ani nesmie do prístroja zasahovať, otvárať ho, či pokúšať sa ho opravovať, porušil by záručné podmienky. Ak servis distribútora nechce reklamáciu uznať, ani distribútor vrátiť peniaze, nemá inú možnosť ani predajca. On nemôže poslať prístroj ani na posúdenie niekomu inému, to môžeš urobiť Ty. Ak vymôžeš za nevybavenú reklamáciu náhradu Ty od predajcu, môže ju následne vymôcť on od distribútora. Ale samotný predajca nemá v tomto prípade veľa možností. Po zlých skúsenostiach môže ukončiť predaj výrobkov od daného distribútora, to však nerieši Tvoj prípad.
V Tvojom prípade predajca tovar vždy prevzal na reklamáciu a postúpil ju ďalej, komunikuje s Tebou, takže by som ho hneď neobviňoval, ale pokúsil sa hľadať spoločne vhodné riešenie.

Ak boli v Tvojom prípade 2 uznané reklamácie a máš tretiu oprávnenú (problém je, že ju servis zatiaľ neuznal), tak trvaj na vrátení peňazí. Odmietni opravu. Napíš si písomnú žiadosť a uveď im, že ak Ti nechcú uznať tretiu reklamáciu, dáš zariadenie na ich náklady posúdiť inému servisu. Predajca to bude pravdepodobne konzultovať s distribútorom a tu už aj distribútor (jeho servis) riskuje, že náhradu bude musieť zaplatiť on predajcovi. Pohroz aj publicitou v médiách.
Záručná doba sa Ti predlžuje o čas, ktorý reklamovaný výrobok strávil v servise.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
dbmax
Hifista


Založený: 15 február 2009
Príspevky: 218

PríspevokZaslal: Ut február 03, 2015 14:08:11    Predmet: Odpovedať s citátom

---

Naposledy upravil dbmax dňa Ut november 29, 2016 22:03:04, celkom upravené 1 krát.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
MaG
Hifista - zaslúžilec


Založený: 11 január 2014
Príspevky: 920

PríspevokZaslal: Ut február 03, 2015 15:12:57    Predmet: Odpovedať s citátom

Pozrel som si internetové stránky firmy Onkyo a zdá sa, že som sa unáhlil. Play v tomto prípade nie je len predajca, ale sám vlastní stránky onkyo.sk a prezentuje sa ako distribútor:
http://www.onkyo.sk/kontakt/

Ale keď si pozrieš oficiálne internetové stránky Onkyo, tak pre SR žiadneho oficiálneho predajcu/distribútora nemajú!
Najbližšie majú "dealera" v ČR (v Prahe) a množstvo predajcov v Poľsku a v Rakúsku:
http://www.eu.onkyo.com/en/local-dealers-453.html#onkyoLocalDealersMap

A rovnako je to s autorizovaným servisom. V SR nič také uvedené nemajú!:
http://www.eu.onkyo.com/en/authorised-service-points-378.html

Takže Play tu hrá nejakú zvláštnu hru. Hrá sa na distribútora, ktorým oficiálne nie je. A reklamácie rieši s neautorizovaným servisom!

Skús kontaktovať firmu Onkyo priamo:
http://www.eu.onkyo.com/en/contact-42204.html
Prípadne skús napísať českému distribútorovi. Možno Ti poradí, ako ďalej riešiť Tvoj problém.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
dbmax
Hifista


Založený: 15 február 2009
Príspevky: 218

PríspevokZaslal: Ut február 03, 2015 16:52:02    Predmet: Odpovedať s citátom

---

Naposledy upravil dbmax dňa Ut november 29, 2016 22:03:20, celkom upravené 1 krát.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
MaG
Hifista - zaslúžilec


Založený: 11 január 2014
Príspevky: 920

PríspevokZaslal: Ut február 03, 2015 22:33:32    Predmet: Odpovedať s citátom

Vyzerá to tak, že Play sa tu na distribútora len hrá (však je "play") a v skutočnosti je len predajcom, ktorý berie tovar od skutočného distribútora, alebo iného predajcu, cez ktorého by mal riešiť aj reklamáciu.
dbmax napísal:
...že vraj hlavný riadny servis pre Onkyo je až v Nemecku...

Je to samozrejme nezmysel, ale mohlo by to naznačovať, odkiaľ tovar pochádza.

Za vyrobený tovar zodpovedá výrobca a on v konečnom dôsledku rieši aj reklamáciu. Pri cennejších výrobkoch (elektronika, spomínané autá...) sa väčšinou využíva systém oficiálnych distribútorov a autorizovaných servisov. Tovar síce môže opraviť aj neautorizovaný servis, ale len autorizovanému servisu to výrobca (priamo, alebo cez distribútora) preplatí. A len vyjadrenie autorizovaného servisu o neopraviteľnosti (neefektívnej oprave) je výrobca ochotný akceptovať a na základe neho vrátiť peniaze, alebo poskytnúť náhradný tovar.

To zrejme pri TV-AV Electronics a Play neplatí, preto sa chce Play vybaveniu problematickej reklamácie vyhnúť. Takýmto prístupom však Play kazí dobré meno značky a to by mohlo výrobcu a oficiálnych distribútorov zaujímať. Preto im skús opísať situáciu, neochotu predajcu riešiť reklamáciu a snahu riešiť záručnú opravu cez neautorizovaný servis. To zaslanie do Číny by bol "zlý vtip", však tu majú množstvo autorizovaných servisov.
Držím palce.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Sendy
Hifi expert


Založený: 29 november 2008
Príspevky: 1473
Bydlisko: Severný Moravistan

PríspevokZaslal: Št február 05, 2015 22:37:38    Predmet: Odpovedať s citátom

Neznám konkrétní vazby u této značky a prodejce, ale je to smutné.

Pokud solidní nekrachující firma vyrobí extra poruchový krám, buď ho úplně nebo částečně stáhne z trhu, nebo řeší nějakým způsobem jeho servis formou prodloužených záruk, dodávky servisních kitů autorizovaným servisům, prováděním upgrade atd. U některých digi foťáků byl třeba bezplatný servis - výměna defektních snímačů poté, co se to objevilo jako typická výrobní vada série.

Vztahy Výrobce-autorizovaný dovozce-prodejce a vazba na servis jsou u různých firem různé. V některých případech je veškerý servis na náklady dovozce, výrobce to zohledňuje třeba nějakým procentním bonusem dle typu výrobku, popř. dodává zdarma materiál. Nějaký větší průšvih u některého výrobku je pak pro dovozce těžký prodělek. Pokud stejný model platí u Onkya, nedivím se, že se v Play kroutí seč mohou.

Z hlediska spotřebitele je snad celkem jedno, jestli je daný prodejce na nějakém seznamu autorizovaných dealerů ?
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
dbmax
Hifista


Založený: 15 február 2009
Príspevky: 218

PríspevokZaslal: Št február 12, 2015 16:31:45    Predmet: Odpovedať s citátom

---

Naposledy upravil dbmax dňa Ut november 29, 2016 22:03:43, celkom upravené 1 krát.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Zorg
Hifi expert


Založený: 13 september 2008
Príspevky: 1286

PríspevokZaslal: St apríl 22, 2015 11:27:32    Predmet: Odpovedať s citátom

Zlatá stará dobrá TX-NR905, koukám Laughing Tam když se neupekly hdmi obvody (ideálně 120mm větrák nahoru Razz), tak celkem pohoda rev, s kterým už se dalo na domácím kině vyžít velmi slušně a oproti novým řadám mu vlastně stále nic nechybí Smile
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
dbmax
Hifista


Založený: 15 február 2009
Príspevky: 218

PríspevokZaslal: Ne máj 03, 2015 08:18:26    Predmet: Odpovedať s citátom

---

Naposledy upravil dbmax dňa Ut november 29, 2016 22:03:57, celkom upravené 1 krát.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
vivi
Hifi expert


Založený: 30 október 2006
Príspevky: 1050

PríspevokZaslal: Ne máj 03, 2015 20:10:56    Predmet: Odpovedať s citátom

dbmax> Onkya uz maju par rokov aktivne chladenie (modely od nizsej strednej triedy vyssie), zrejme koli tymto problemom, pripadne koli uzivatelom, ktori AVR umiestnia do uzavretej skrinky. Vetraky vsak nejdu stale, ale zapnu sa az pri definovanej teplote. Za 3 roky som ich pocul zapnute asi 10x, obvykle v extremnych letnych teplotach v kombinacii s hlasnym posluchom.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu MSN Messenger
dbmax
Hifista


Založený: 15 február 2009
Príspevky: 218

PríspevokZaslal: Ut máj 05, 2015 13:14:33    Predmet: Odpovedať s citátom

---

Naposledy upravil dbmax dňa Ut november 29, 2016 22:04:11, celkom upravené 1 krát.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Zorg
Hifi expert


Založený: 13 september 2008
Príspevky: 1286

PríspevokZaslal: Ut máj 05, 2015 13:22:11    Predmet: Odpovedať s citátom

Taky mě přijde, že koncáky z toho všeho harampádí uvnitř hřejou nejmíň...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
dbmax
Hifista


Založený: 15 február 2009
Príspevky: 218

PríspevokZaslal: Ut máj 05, 2015 14:50:36    Predmet: Odpovedať s citátom

---

Naposledy upravil dbmax dňa Ut november 29, 2016 22:04:24, celkom upravené 1 krát.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Pridať novú tému   Zaslať odpoveď    Obsah fóra hifi.slovanet.sk -> Multikanál Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Choď na stránku 1, 2  Ďalšia
Strana 1 z 2

 
Prejdi na:  
Nemôžete pridávať nové témy do tohto fóra.
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre.
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre.
Nemôžete hlasovať v tomto fóre.
Nemôžete pripojiť súbory do tohto fóra.
Nemôžete sťahovať súbory z tohto fóra.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Slovenský preklad phpBB Slovak - www.pcforum.sk
TOPlist