Obsah fóra hifi.slovanet.sk hifi.slovanet.sk

Bolo zavedene manualne potvrdzovanie registracii !!!
 
 FAQFAQ   HľadaťHľadať   Zoznam užívateľovZoznam užívateľov   Užívateľské skupinyUžívateľské skupiny   RegistráciaRegistrácia 
 NastaveniaNastavenia   Súkromné správySúkromné správy   PrihláseniePrihlásenie 
https://www.tnt-audio.com/gif/smallstereo_white.gif

Součástky na gramofony

 
Pridať novú tému   Zaslať odpoveď    Obsah fóra hifi.slovanet.sk -> Tipy na výhodný nákup
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
Krecek
Hifi školka


Založený: 30 november 2006
Príspevky: 833
Bydlisko: ČB

PríspevokZaslal: Št marec 06, 2008 15:06:27    Predmet: Součástky na gramofony Odpovedať s citátom

Info pro analogovou stavitelskou sekci :
Na AUKRu (http://www.aukro.cz/item324867188_hc_48_gramofon_raminko.html)se opět objevilo starší TESLA raménko HC-48. Nejsem odborník na raménka, ale před časem jsem si jedno pořídil. Za ty peníze si mi velice líbí a je opravdu zcela nové, nepoužité. V balení je i headshel, šroubky, propojovací minikablíky. Nemá už antiskating se zavěšeným závažíčkem (který mne osobně docela irituje) ale magnetický se stupnicí.

Pro většinu nemajetných DIY stavitelů by mohlo stačit. Já ho původně chtěl jen na pokusy, ale je tak pěkné, že asi nějaký čas zůstane jako konečná varianta. Pokud Vás napadají nějaké možnosti jeho vylepšení (vytlumení trubky raménka, úprava bajonetového headshelu, atd.) prosím piště do vlákna DIY gramo, díky.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Pridať novú tému   Zaslať odpoveď    Obsah fóra hifi.slovanet.sk -> Tipy na výhodný nákup Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Prejdi na:  
Nemôžete pridávať nové témy do tohto fóra.
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre.
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre.
Nemôžete hlasovať v tomto fóre.