Obsah fóra hifi.slovanet.sk hifi.slovanet.sk

Bolo zavedene manualne potvrdzovanie registracii !!!
 
 FAQFAQ   HľadaťHľadať   Zoznam užívateľovZoznam užívateľov   Užívateľské skupinyUžívateľské skupiny   RegistráciaRegistrácia 
 NastaveniaNastavenia   Súkromné správySúkromné správy   PrihláseniePrihlásenie 
https://www.tnt-audio.com/gif/smallstereo_white.gif

TV Panasonic a Youtube=problem

 
Pridať novú tému   Zaslať odpoveď    Obsah fóra hifi.slovanet.sk -> HTPC, media streaming
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
chuty
Hifi obsluha


Založený: 29 august 2018
Príspevky: 1

PríspevokZaslal: St august 29, 2018 23:00:12    Predmet: TV Panasonic a Youtube=problem Odpovedať s citátom

Dobry deň. Vie mi niekto poradit. Po rokoch použivania Youtube na mojej Tv Panasonic, to prestalo postupne celkom fungovat. Pisal som inžinierom z Panasonicu a dostal som tuto odpoved.
"Od roku 2017 nebude nadále podporována aplikace Youtube u televizorů z roku 2013 (jako například Váš model tx-l42e6ew) a starších.Je nám líto, ale dostupnost aplikace Youtube, závisí na poskytovateli služby. V tomto případě Google.To znamená, že aplikace jsou poskytovány třetí stranou a v případě, že se poskytovatel rozhodne zrušit nebo omezit danou aplikaci, tak Panasonic nemá možnost nadále zaručit její dostupnos"
Dalej mi poradili dokupit Google chromecast. Ale ako som sa docital funguje len cez Wifi, a moja Tv je pripojena kablom na Internet Lan, lebo v tejto casti bytu je velmi slaby -ziadny signal Wifi. Dočital som sa o nejakych multimedialnych centrach, no velmi sa v tom nevyznam. Poradte prosim ako sa dostak znova k sledovani Youtube a dalsich aplikacii. Tv signal mam z kablovky. Nasiel som nieco,no neviem ci to bude Ok https://www.alza.sk/strong-srt-2022-d5235665.htm
Ďakujem za radu
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
moses
Hifi expert


Založený: 17 november 2012
Príspevky: 1898