Obsah fóra hifi.slovanet.sk hifi.slovanet.sk

Bolo zavedene manualne potvrdzovanie registracii !!!
 
 FAQFAQ   HľadaťHľadať   Zoznam užívateľovZoznam užívateľov   Užívateľské skupinyUžívateľské skupiny   RegistráciaRegistrácia 
 NastaveniaNastavenia   Súkromné správySúkromné správy   PrihláseniePrihlásenie 
https://www.tnt-audio.com/gif/smallstereo_white.gif

DPA380 osazení IXYS

 
Pridať novú tému   Zaslať odpoveď    Obsah fóra hifi.slovanet.sk -> Zosilňovače
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
odaz
Hifi obsluha


Založený: 23 máj 2012
Príspevky: 4
Bydlisko: ČR/Uh.Hradiště

PríspevokZaslal: St júl 08, 2020 22:10:52    Predmet: DPA380 osazení IXYS Odpovedať s citátom

Ahoj všem
Po cca 8mi letech od prvotní myšlenky jsem nedávno dokončil svůj zesilovač DPA380, který bych vám rád představil. Napřed měl být věrnou kopií svých bratrů, které jsem vídal na fotografiích na internetu, v průběhu času jsem se rozhodl udělat ho trochu jiný.
Desky jsem koupil od mého kamaráda Aleše, který mi ho zároveň doporučil. Při shánění součástek jsem poznal Roberta, který mi později mockrát se stavbou poradil a v konečné fázi provedl kontrolní měření zesilovače, za což mu tímto veřejně děkuju.
Původně jsem zesilovač postavil s některými dobovými součástkami jako např. odpory TR161 a diodami KY712, které jsem ale nakonec zavrhl z důvodu vzniklých problémů a nahradil je v průběhu stavby lepšími současnými náhradami(Dale RN, IXYS Schottky Gen2). Původní jsou v podstatě jen chladiče, které mi v r.2013 na zakázku vyrobil pan ing. Seidl. Až později jsem zjistil, že jsou nedostatečné a vyrobil mechaniku, která jim v chlazení výrazně pomáhá. Díky sendvičové kombinaci Cu hranolů , které jsou vsazené do původních Al hranolů spojených s masivní skříní z téhož materiálu je zesilovač i po celodenním hraní pouze teplý.