Obsah fóra hifi.slovanet.sk hifi.slovanet.sk

Bolo zavedene manualne potvrdzovanie registracii !!!
 
 FAQFAQ   HľadaťHľadať   Zoznam užívateľovZoznam užívateľov   Užívateľské skupinyUžívateľské skupiny   RegistráciaRegistrácia 
 NastaveniaNastavenia   Súkromné správySúkromné správy   PrihláseniePrihlásenie 
https://www.tnt-audio.com/gif/smallstereo_white.gif

ZIM

 
Pridať novú tému   Zaslať odpoveď    Obsah fóra hifi.slovanet.sk -> Členovia
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
ZIM
Hifista - pokročilec


Založený: 28 november 2006
Príspevky: 275

PríspevokZaslal: So január 27, 2007 12:24:03    Predmet: ZIM Odpovedať s citátom

Ahoj tak bych se mohl taky představit je mi 22 jsem student VUT Brno(pokud mě teď nevyhodí )

Co se týče hudby poslouchám vše kromě dechovky Very Happy
Např. Pink Floyd, Epica, Luca Turilli, Scooter, Rammstein, Deep Purple, Ayron, Metallica (spíš starší), atd.

má sestava je momentálně
int. zes. Vincent SV-236
repro QLN-603MK-2
CD/DVD- Panasonic DVD-S75
Rca Kabel-Proson
repro.Kabelaž(Dárek od pana Holcnera) Proson -Hi-fi Super Speaker Cable

mobilni
CD = Panasonic SL-CT810
Tape = Panasonic RQ-SX15(momentalne nepouzivany)
Sluchatka = KOSS Porta Pro

Jen bych chtěl poděkovat všem kteří mě radili s vyběrem na hifinázorech a už tam nechodí (má přezdívka rosta)

par fotek






Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Hlava
Hifi expert


Založený: 30 október 2006
Príspevky: 1134
Bydlisko: 1978-1996 Přerov / 1996-2002 Ostrava / 2002-2011 Brno / 2011-2018 Praha / 2018-? Rakousko

PríspevokZaslal: So január 27, 2007 12:52:36    Predmet: Re: ZIM Odpovedať s citátom

ZIM napísal:
Jen bych chtěl poděkovat všem kteří mě radili s vyběrem na hifinázorech a už tam nechodí (má přezdívka rosta)

Chodí nechodí ... spíš byla většina vyhozena Martinem.
Nezkoušel jsi dát repro dále od zdi? Mohlo by to přinést zlepšení. Taky nějaký koberec před bednama by nebyl úplně k zahození.